super szczęście!
Komentarze: 3
elloooooooooo wsystkim dzisiaj jest zajebisty dzionek!!po pierwsze u nas w szkolce bylo halloweeen
.bylam przebrana za diablice.super wygladalam :makijaz,dlugie czarne pazury,miniuwa,czerwone podkolanowki itd
Bylo ekstra szczegulnie wtedy gdyu siem urwalysmy z impry i wyszlysmy w tych przebraniach na rynek...!HYHY wsyscy siem na nas lampili i walili smiesznymi tekscikami:):) bylo suuuuuuuuuuuupeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!!!!jeste jakies towarki za nami gwizdaly bo my w takich miniowach:P:P Hyhy potem pod wieczorek wyszlysmy na dworek i cio!!?? normalnie na drodze znalazlam 100 zeta!!! siem podjaralam!! jush nie mushe zbierac na spudniczke! tylko kurcze jutro wsystkie sklepy pozamykane!!buuuuuuuuuuuu....bede musiala czekac do poniedzialku albo do nastepnej soboty..:(:(Do tej pory to przezywam hyhy Ale ze mnie zgred:Ptera siedze w domciu i muisze zasoowac bo jutro swieta....poodkurzac,pozmywac naczynia....bleeeee jak ja tego nie lubie...WrR...!!! dobra jush nie przynudzam PAPAaaaaaaaaaaaaaaaSSSSSSSSS hyhy tesh wam zycze takiego szczescia :)
(wtajemniczeni wiedza o kogo biega) myslalam jak by to bylo pieknie jak bym z nim byla
.....ehhh.....az ciarki przechodza...i postanowilam ze na nastepne wakacje zrobie wsystko zeby go zdobyc:P Bylam w siodmym niebie gdy nagle podeszla do mnie jakas babuszka i powiedziala"wstan dziefczynko" okazalo siem ze wsyscy stali a ja jedna siedzialam zwiszona....hyhy ale tio jesce nic:P Nagle jak spiewalismy jakas przymulona piosneczke zakcialo mi siem kichnac odwrocilam siem do tylu "aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa psssiiiiiiiiiiiiiiiiiik" i obslinilam jakiegos towarka ktoory siedzial za mna.....yyyy o boshe pomyslalam juz chcialam z tamtad wyjsc po chwili powiedzialam "AMEN" i wyszlam doznalam szoku na dworze bylo chyba z minus 100 stopni.....bbrrrr....Wpadlam do domku napilam sie gorocej czekoladki i wsystko spox
:) JeJcIu do WaKaCjI JeSzCzE 8 MiEcHoOw!!HELP!



